شرح حال
نوشته شده توسط : مامان نازنین

 

 

 

سلام تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

اول اینکه همه عزیزان خسته نباشید بابت خونه تکونی و کارهای عیدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمیدونم الان ایران چه خبره و چه حالو هوایی داره،بوی بهار و سال نو و .....امیدوارم به همه شما عزیزان خوش بگذره و لحظات خوبی داشته باشیدراستش چند روزه خیلی دلم گرفته و گفتم یه کم بنویسم شاید حالم بهتر شه دیروز رفتم و برا ادامه تحصیل ثبت نام کردم چهار تا واحد که با ایران فرق میکنه بهم دادن و ماه دیگه یه امتحان از همین واحدها میگیرن و بهمون میگن هر واحدی رو چند سال باید بخونیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبرام دعا کنید.اما بگم از شیرین کاریهای فاطمه خانومتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداز خواب بیدار میشه میگه مامان فیلم hello kitty لباس تنش میکنم عکس hello kitty گل سر میزنم به موهاش شکلhello kitty.خلاصه کار ما شده سرچ کردن تو گوگل و پیدا کردن انواع مختلف از این کارتون.توقع داره تلویزیون تمام ساعت همین یه برنامرو نشون بده و هر چقد باشه میشینه و نگاه میکنهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبعضی وقتها یه جمله هایی میگه باور کنید من هنگ میکنممثلا دیشب داشتیم فیلم مسافران نگاه میکردیم تو یه صحنه داشتن میوه میخوردن اینم هوس میوه کرد گفت مامان میوه دوباره گفت مامان فاططه میوه میخواد من خندم گرفت وخندیدم میگه مامان میوه خنده نه(مامان میوه خنده نداره)تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدنمیدونم کی این جمله رو شنیده که دیشب استفاده کرد. چند روز پیش یکی از النگوهاش شکسته بود دراوردم گرفت و دوید تو اشپزخونه منم رفتم دیدم در کمدو بست میگه انگو شتست فاططه سط اشغال (النگو شکسته فاطمه انداخت سطل اشغال )سه شنبه چهارشنبه هفته پیش تو اتاق ورزش مهدشون خورده بود زمین روز اول قرمز شده بود و خیلی معلوم نبود گفتم خوب پیش میاد فرداش رفتم دیدم دوباره خورده زمین و سرش زخم شده اعصابم خورد شد و به مربیشون گفتم شما باید بیشتر مواظب باشید و خیلی معذرت خواهی و گفت داشتن بازی میکردن تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدپاش گیر کرده و خورده زمین.پنجشنبه باباش رفته بود دنبالش زنگ زد و گفت امروزم یکی از بچه ها صورتشو چنگ زدهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو خودش باهاشون صحبت کرد و خیلی اعصابم بهم ریخته بود خدایی فاطمه اصلا دست بزن نداره و تو مهد بچه های کوچیکتر از خودشو خیلی دوست داره و مواظبشونه.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

روزی که خرده بود زمین

چنگ روی صورتش

فاطمه و سید حسن که چند روز پیش یک سالش شد و خیلی با هم دوستن و هر وقت همدیگرو میبینن کلی ذوق میکنن و...

الان ساعت ۱۲.۵۰شبه و فاطمه و باباش خوابن ما هم بیخوابی زده بود به سرمون.





:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 20 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: